Kun je jezelf kort voorstellen, Julie?
Julie: “Zeker! Ik ben een allround professional met ruime ervaring in diverse functies, waaronder Facility Coördinator, Customer Service en Management Assistant.
Het geeft me energie om processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat alles zo efficiënt mogelijk verloopt. Met mijn enthousiaste en proactieve instelling zorg ik ook altijd voor de nodige humor op de werkvloer.
In mijn vrije tijd geniet ik van paardrijden, creatief bezig zijn, online scholing en lekker eten.”
Hoe ben je bij Ceder terechtgekomen?
Julie: “Toen mijn partner en ik naar Spanje verhuisden, zocht ik een nieuwe uitdaging en contacteerde ik Dominique. Hij bood me deze job aan.
We kenden elkaar al van vroeger. Hij is een goede vriend van mijn broer en we hebben tijdens onze jeugd samen veel leuke momenten gedeeld.”
Wat is precies je rol bij Ceder?
Julie: “Ik werk op de afdeling After Sales, een veelzijdige functie met uiteenlopende taken. Dit varieert van administratieve ondersteuning voor klanten – bijvoorbeeld bij advocaten, aannemers en banken – tot aannemers aansturen en de planning van elk dossier beheren.
Daarnaast behandel ik aanvragen van potentiële huurders en werk ik nauw samen met de sales verantwoordelijke in Spanje.”
“Bij Ceder zetten we sterk in op een persoonlijke en transparante begeleiding. Klanten krijgen niet alleen ondersteuning bij de aankoop, maar ook bij alle praktische zaken nadien.”
Julie
Hoe onderscheidt Ceder zich van andere aanbieders in Spanje op vlak van vastgoedbeheer en aftersales?
Julie: “Bij Ceder combineren we een uniforme aanpak, diepgaande expertise en een uitzonderlijke bedrijfscultuur om onze klanten een zorgeloze ervaring te bieden.
Alles verloopt gestructureerd en efficiënt, zodat klanten zonder zorgen van hun investering kunnen genieten.
Bovendien gaan we verder dan alleen de aankoop: we bieden persoonlijke en transparante begeleiding bij alle praktische zaken nadien.
Van administratieve opvolging tot het coördineren van werken, we nemen zoveel mogelijk uit handen, zodat klanten zich volledig op hun nieuwe woning kunnen richten.
Veel mensen vinden een aankoop in Spanje spannend. Hoe zorg jij ervoor dat klanten zich gerust voelen tijdens het hele proces?
Julie: “Een investering in het buitenland roept vaak vragen op, en daar spelen wij proactief op in. We zorgen voor een heldere planning en een gestructureerde opvolging, zodat elk dossier van A tot Z perfect wordt afgehandeld.
Klanten ontvangen op vaste momenten updates per e-mail, en we beantwoorden vragen zo snel mogelijk om onzekerheden weg te nemen. Zo weten ze altijd waar ze aan toe zijn en kunnen ze met een gerust hart hun droom in Spanje realiseren.”
Bedankt voor de duiding, Julie!
Wilt u ook een zorgeloze aftersaleservaring in Spanje?
Heeft u een woning in Spanje gekocht en wilt u zorgeloos genieten zonder administratieve kopzorgen? Julie helpt u graag verder. Contacteer haar via info@ceder.be of kom langs op ons volgende evenement. Graag tot later!
Neem contact op!
Wilt u uw patrimonium optimaliseren, uw pensioen veiligstellen, uw onderneming en uw dierbaren beschermen en financiële onafhankelijkheid realiseren? Wilt u investeren in Belgisch of Spaans vastgoed of een Second Home in Spanje? Wij helpen u graag!